søndag 10. november 2013

Julekort #1



Årets første julekort er laget...
Jeg har fulgt skissen til CMN sin utfordring #46 jul+skisse
Og vil også delta i hjertebodens utfordring #11 JUL



Det er første gang jeg har fargelagt med rødfargede copics tusjer, og det var jammen meg ikke en enkel farge. Men jeg har nå i hvert fall gjort ett tappert forsøk. Motivet jeg har fargelagt er et digital stempel fra Mo Manning. Det er printet med laser printer på Bristol Board- Airbrush 250g papir (Daler Rowney) Har tidligere brukt Letraset, men de fører visst ikke de tykkere arkene lengre..???

Mønsterarkene er fra Pion (favoritt!!!) og tekststempelet er fra Ett trykk
Jeg har brukt Fran-tage rundt motivet, det har jeg heller ikke prøvd før. Jeg strødde på bittelitt og varmet med varmepistol fra undersiden, jeg brukte ikke embossing stempelblekk.



Hud:E0000- E00-E11-E13 + R20
Hår: E44-43-42
Rød: E07-E19
Blå: B93-B91-C0
GråBrun: W1-W3

Ellers bruker jeg litt prismablyanter til skyggelegging
mye French grey 70% men også noen andre.


Ser nå at jeg har brukt både samme motiv og teksstempel som en i DT, men det var helt tilfeldig.

6 kommentarer:

Kristin sa...

Så nydelig det ble! :D Gøy å se det ferdige resultatet. ;)

Berit sa...

Nydelig julekort. Du lager utrolig mye fint. Plasserer deg i blogglista mi:)
Klem, Berit

Jill sa...

Et herlig kort Kristin!
Nydelig farger og dette motivet er bare så stemningsfullt og vakkert. Moro at du har valgt det samme som vår DT Lena ♥
Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til
Klem fra Jill

Bente sa...

Et riktig nydelig og stemningsfullt julekort!!
Takk for at du deltar i utfordringen vår i hjerteboden.
Klem, Bente

Anonym sa...

I loved as mucfh as you will reeive carried out right
here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
nonetheless, you command get bought an edginess over that you wish be delivering thee following.
unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield tyis
increase.

My web site ... popular alive hd video converter

Anonym sa...

Your means of explaining everything in this paragraph is genuinely fastidious,
all be capable of effortlessly know it, Thanks a lot.


Feel free to visit my blog post: auto accident injury attorneys